quarta-feira, 22 de fevereiro de 2012

Cantigas de Amigo. Que o mui nobre Denis Rei de Portugal fez. «Amamos as nossas mães quase sem o saber e só nos damos conta da profundidade das raízes desse amor no momento da derradeira separação»

Cortesia de wikipedia

In Memoriam de MLAC

Cantigas de Amigo
Cantigas de refrão
1
Bem entendi, meu amigo,
que mui gram pesar houvestes
quando falar nom podestes
vós noutro dia comigo,
mais certo seed'amigo
que nom fui o vosso pesar
que s’ao meu podess'iguar.

Mui hem soub'eu por verdade
que érades tam coitado
que nom havia recado,
mais amigo acá' tornade;
sabede bem por verdade
que nom fui o vosso pesar
que s'ao meu podess'iguar.

Bem soub', amigo, por certo,
que o pesar daquel dia
vosso, que par nom havia,
mais pero foi encoberto,
e por em seede certo
que nom fui o vosso pesar
que s’ao meu podess'iguar.

Ca o meu nom se pod'osmar,
nem eu nom o pudi negar.

2
Amiga, muit'há gram sazom
que se foi daqui com el-rei
meu amigo; mais já cuidei
mil vezes no meu coraçom
que algur morreu com pesar
pois nom tornou migo falar

Porque tarda tam muito lá
e nunca me tornou veer,
amiga, s'i veja prazer,
mais de mil vezes cuidei já
que algur rnorreu com pesar,
pois nom tornoa migo falar.

Amiga, o coraçom seu
era de tornar ced'aqui,
u visse os meus olhos em mi,
e por em mil vezes cuid'eu
que algur morreu com pesar,
pois nom tornou migo falar.

Rei Dinis, in ‘Cantigas de Amigo’. Cantigas de refrão. Cancioneiro da Biblioteca Nacional.

JDACT